Vilken värme!

Vilket väder vi har haft i en veckas tid! Det går inte att klaga. Har dock hållit mig i skuggan eftersom det är lite för varmt mitt på dagen. Hoppas kunna uppdatera med lite bilder snart. Glömde sladden till mobilen hemma, men har beställt en bluetooth-adapter. Vart jag än riktar kameran finns det vackra vyer. Det går inte att ta ett dåligt foto helt enkelt. Hoppas att adaptern kommer snart så ni får se hur underbart det är här :)

Har ordnat presenter till min söta systerdotter som snart fyller 3 år. Förstår inte vart tiden har tagit vägen, hon har blivit så stor! Hittade lite smått och gott, så vi hoppas att hon kommer bli glad :)

Nu ska jag ta ett STORT glas vatten och sedan fixa en lätt middag. Kanske måste åka och handla lite först. Hoppas att ni som läser också har en riktigt fin dag!

Kommentarer
Postat av: I Nadjas kök

Hej Petra,

Vad roligt det var att läsa din kommentar på min blogg. Jätteskoj att kokoskakan är så uppskattad, den är ju så god. Det är helt okej att du lånar bilden (uppskattar att du frågade först, tack för det)på kakan bara du anger att den kommer från mig.



Ha en toppenfin dag i denna värmebölja,

Nadja

2009-06-29 @ 20:59:43
URL: http://www.nadjaskitchen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback