Brrr!

Känns riktigt kallt idag, kikade på termometern nyss: minus 10, trodde åtminstone att det skulle vara minus 15. Sitter härinne och huttrar och nyser med en kaffekopp i handen och hoppas att jag inte håller på att bli förkyld, medans grannen brevid håller på att borra sig genom väggen (låter det som i alla fall).

Igår höftade jag ihop ett matbröd som faktiskt blev ganska bra. Det blev ett ganska enkelt frallrecept, kände mig så sugen på det. Har dessvärre inte skrivit upp receptet, glömde totalt bort det. Nästa gång ska jag dock komma ihåg, I promise :)

Nu ska jag traska ner på Ica och köpa lite frukt i förebyggande syfte. Hoppas att ni har en bra måndag! :)



Nammi nammi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback