Oj!

Nu har jag inte bloggat på evigheter, kanske dags att ta itu med det :) Har sedan sist börjat på en utbildning samt klarat den. Har därmed fått ett SRY-certifikat. Det innebär att jag nu är utbildad inom hemservice och städbranschen. Kommer bli lättare att få arbete med den här utbildningen i ryggen så det känns jättebra! Det är ju inte det lättaste att hitta jobb idag, men det är bara att vara envis. Envishet och positivt tänkande är något jag har en stor portion av, som tur är :)

Pierre befinner sig just nu i den södra delen av landet. Han tågade till Leksand där han spenderade några dagar hos sin bror. Sedan bilade de gemensamt till Emmaboda, där de är nu och hälsar på sin syster med familj. Senare ska han ta bussen till Skara för att träffa sin mamma, så det är en himla massa åkande. Glad för hans skull, alltid skönt att träffa sin familj :) Jag vet ju själv hur det är att ha familjen långt borta.

Själv ska jag spendera den här lördagen med lite pyssel, exakt vad det blir vet jag inte än, men det lär visa sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback