Glad midsommar!

Vill börja med att önska alla en riktigt glad midsommar!

Själv har jag just gjort klart matjesröran. Vid 17-18 tiden kommer svärmor och Shaaban hit. Då ska vi fira min födelsedag i efterskott eftersom de var upptagna igår. Ska bli riktigt mysigt! Fick förresten en Shaktimatta igår av älsklingen. Har önskat mig en sådan länge. Pierre sa att jag inte skulle få något jag önskat mig och jag gick såklart på det :) Det blev en riktigt fin överraskning! Om du läser det här älskling, tack igen! Du är helt enkelt BÄST!

Nu har han äntligen semester, så inom kort lär vi åka till sommarstugan. Känns fantastiskt skönt att slippa börja med att dra igång världens städprojekt, för det har vi, svärmor och Shaaban redan ordnat. Underbart! Bara att lasta in grejorna i garderoben, hoppas på fint väder och njuuuta!

Pratade med syster i telefonen igår. Det var ett riktigt välgörande samtal. Kändes väldigt positivt, som att vi kom varandra lite närmre :) Saknar henne och familjen väldigt mycket. Önskar att de bodde runt hörnet så att man kunde fara dit oftare. Som vi sa igår: det är tur att det finns telefon och internet! Ska försöka ordna en Gävle-resa nu i sommar om ekonomin tillåter. Det är tyvärr ganska dyrt att åka ner :( Känns lite surt, men det ordnar sig på något vis.

Sitter på spänn just nu, för idag kl. 18.00 dras vinnaren av tävlingen hos I Nadjas Kök i samarbete med Lyckas med Mat. Det hade blivit en riktigt fin födelsedagspresent i efterskott! Jösses vad vi skulle grilla med varorna jag valt ut. Det skulle nog bli grillat varje dag om jag känner oss rätt :)

Håll tummen för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback