Grrr, irriterande!

Så GRYMT irriterande det är när man har skrivit en lååång text, sedan krånglar bloggen och precis allt försvinner. Bara att göra om allt igen, och denna gång ska jag kopiera innan jag förhandsgranskar! *suck*

Idag är det precis 17 dagar kvar till Pierres och mitt 5-årsjubileum, samt 24 dagar tills jag fyller år! Wow, vad det går fort. Läste just min systers blogg och kan bara konstatera att vi är väldigt lika när det gäller födelsedagar. Jag blir också som ett barn och kan ligga vaken hela natten. Blir nog, tvärtemot vad många säger, aldrig för gammal för att fylla år.

Plantförsäljningen drog igång för två dagar sedan. Vädret har varit väldigt växlande. Svårt att veta hur man ska klä sig när det ena sekunden är gassande sol, och andra sekunden störtregn och blåst. Men det har gått bra ändå. Skönt att äntligen få göra något, som jag dessutom älskar! Kunde knappast bli bättre, samt att jag har min härliga svärmor som chef :)

Idag fick Pierre svar från K.O, som han kontaktat angående sin PS3:a. Den har haft statusen "på väg till reparation" i över 5 veckors tid nu. KO rådde honom att åka till Expert och begära pengarna tillbaka eller en ny konsoll. Om de inte gick med på det så skulle K.O kontakta dom, men det behövdes inte. Han kom hem med en ny PS3:a, ett stort leende och sitter nu och spelar Call of Duty :)

Nu kom jag ihåg att kopiera texten, hoppas att det funkar bättre denna gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback